سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجله اینترنتی
درباره وبلاگ


 

چه زیباست سکوت, مطالب خواندنی, جملات آموزنده

سکوت، یعنی گفتن در نگفتن، یعنی مقابله با شهوت رام نشدنی حرف، یعنی تمرین برگشتن به دوران جنینی و شنیدن انحصاری لالائی قلبِ مادر در تنهائی محض.

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

شنبه 92 بهمن 26 :: 11:49 عصر

 

پوسته تخم مرغ, مطالب خواندنی, دوران کودکی

نیکوس کازانتزاکیس نقل می کند که در دوران کودکی ، یک پیله کرم ابریشم را بر روی درختی می یابد، درست هنگامی که پروانه خود را برای خروج از پیله آماده می سازد . اندکی منتظر می ماند ، اما سرانجام چون خروج پروانه طول می کشد تصمیم می گیرد این فرآیند را شتاب بخشد . با حرارت دهان خود آغاز به گرم نمودن پیله می کند ، تا این که پروانه خروج خود را آغاز می کند . اما بال هایش هنوز بسته اند و اندکی بعد می میرد .



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

شنبه 92 بهمن 26 :: 11:47 عصر

 

جمـلات الـهام بخـش, سخن بزرگان, جملات آموزنده

جملکس های زیبا و خواندنی

 

جمـلات الـهام بخـش, سخن بزرگان, جملات آموزنده

جملکس های زیبا و خواندنی



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

شنبه 92 بهمن 26 :: 11:45 عصر

آیا می دانید که .... ماه کامل ، 9مرتبه درخشانتر و پرنورتر از ماه نیمه است.
آیا می دانید که .... هر ساعت خراب یا خوابیده، دست کم روزی دو مرتبه زمان را درست نشان می دهد.
آیا می دانید که ....  96 درصد از وزن خیار را آب تشکیل می دهد.
آیا می دانید که .... هر ساعت خراب یا خوابیده، دست کم روزی دو مرتبه زمان را درست نشان می دهد.

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

شنبه 92 بهمن 26 :: 11:41 عصر

کشف این راز، کار دفاتر پلیس +‌10 را از سکه می‌اندازد؛ حالا تقریبا کمتر شهروندی است که نداند برای مطلع شدن از میزان جریمه‌های رانندگی‌شان فقط کافی است کد 17 رقمی ای که پشت کارت خودرو به صورت عمودی درج شده را به شماره 30005151 پیامک کند تا در کوتاه‌ترین زمان مبلغ و تعداد جریمه برایش ارسال شود.

اما شاید کمتر کسی راز ادامه این قضیه را کشف کرده باشد! ماجرا از این قرار است که وقتی با ارسال کد 17 رقمی پشت کارت خودرو از مبلغ جریمه رانندگی‌تان مطلع شدید و هیچ اعتراضی هم به آن ندارید و تصمیم گرفته‌اید که مانند یک شهروند قانونمدار در اولین فرصت جریمه‌تان را پرداخت کنید، خوب است بدانید که برای گرفتن پرینت خلافی و پرداخت جریمه لازم نیست به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنید.

برای پرداخت هم فقط کافی است همان کاری را که برای اطلاع از تعداد و مبلغ جریمه رانندگی‌تان انجام دادید دوباره تکرار کنید، ولی این بار یک ستاره (*) هم به آخر کد 17 رقمی پشت کارت خودرو اضافه کنید و آن را به شماره 30005151 پیامک کنید.

تعجب نکنید، حالا شناسه قبض و شناسه پرداخت هم برایتان ارسال می‌شود که می‌توانید براحتی از طریق دستگاه خودپرداز بانک‌ها یا به صورت اینترنتی جریمه‌تان را پرداخت کنید.

به این ترتیب هم قبض جریمه‌تان را قبل از این‌که دوبرابر شود پرداخت کرده‌اید، هم وقت‌تان در شلوغی دفاتر پلیس + 10 هدر نرفته است و هم برای پرداخت قبض جریمه مجبور نشده‌اید با انجام یک سفر درون‌شهری اضافی، شما هم سهمی در ترافیک و آلودگی هوا داشته باشید.



هرچند این کار اقدام مثبتی در راستای کاهش سفرهای درون‌شهری، جلوگیری از افزایش ترافیک و آلودگی هوا و از همه مهم‌تر صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان است، خوب است پلیس راهور درباره این‌که رانندگان می‌توانند با کمک این روش جریمه‌های خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پلیس + 10 پرداخت کنند، اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهد.




موضوع مطلب : جریمه رانندگی, خلافی خودرو, شماره خلافی خودرو, پرداخت جریمه, پرداخت خلافی خودرو, پرداخت قبض جریمه, پلیس, 10

شنبه 92 بهمن 26 :: 7:0 عصر

 

 

 

اگر بخواهیم روی اینترنت پول در بیاوریم، چه باید بکنیم؟ ‌ساده‌ترین راه این است که کسی را پیدا کنیم که روی اینترنت پول در می‌آورد و به او کمک کنیم. در آن صورت اگرچه می‌توانیم پولی در آورده و خرج کنیم، اما نمی‌توانیم خود را دارای یک کسب و کار آنلاین بدانیم. اول از همه تصمیم بگیرید که قصدتان کسب و کار آنلاین است یا فقط پول در آوردن. اگر مصمم به کار آنلاین نیستیم، راه‌های ساده‌تری در فضای جامعه هست که پول کم ریسک‌تری از فعالیت آنلاین نصیبمان کند. 

راه دیگر، پیدا کردن یک بیست و پنج تومانی بزرگ و قراردادن آن روی دکمه «ریفرش»‌ است، اما نه. این دیگر فایده ندارد. گذشت زمانی که سایت‌ها برای هر ریفرش اضافه صفحه، پز می‌دادند و گاهی حاضر به خرج کردن برای آن بودند. این روزها به اینترنت از این کلک ها نمی‌شود زد و راه‌های خلاقانه‌تری نیاز داریم. پس باید خلاق باشیم. این متن اصول ماهیگیری را مرور می‌کند اما در نهایت ماهی با خلاقیت شما در تور خواهد افتاد. 

سایت بزنیم پول در بیاریم!

راه‌اندازی سایت به خودی خود باعث پول در آوردن نمی‌شود. چه بسیار سایت‌هایی که ده‌ سال است کار می‌کنند و ضرر می‌دهند و چه بسیار سایت‌هایی که هنوز از گرد ره نرسیده مشهور شده و پولشان از پارو بالا رفته. سایت زدن به خودی خود برای شما پول نمی‌سازد اما اگر ایده‌ای داشته باشید که تنها با یک سایت قابل ارائه باشد، شک نکنید که راه‌اندازی سایت شما می‌تواند یک قدم خوب برای پول در آوردن باشد. جدای از آن فکر نکنید همیشه خود سایت قرار است مستقیم درآمد را به جیب شما سرازیر کند، موفقیت در راه اندازی یک سایت گاهی خودش موجب کسب درآمدهای جانبی می‌شود. به شما اعتبار می‌دهد و منزلت اجتماعی بهتری را برایتان به ارمغان می‌آورد. اما یک سایت شلخته، باری به هر جهت و بی‌هدف، شخصیت شما را بیشتر زیر سوال خواهد بود. 


ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

جمعه 92 بهمن 25 :: 7:0 عصر

 

بسیاری از کاربران لپ تاپ، حتی افرادی که مدتهاست کاربر لپ تاپ به حساب می‌آیند با این سوال که به واقع عمر مفید یک لپ تاپ چقدر است و رعایت چه نکاتی منجر به افزایش طول عمر مفید این دستگاه می شود مواجهند. پاسخ این سوالات با توجه به رشد شدید قیمتها طی یکی دوسال اخیر، قطعا به کاربران در کاهش هزینه‌ها و همچنین استفاده بهتر و بهینه از لپ تاپ کمک می‌کند.
یافتن پاسخ این سوالات حتی باعث می‌شود، شما درگیر دردسرهای تعمیر و تامین قطعه نشوید. پس قبل از وقوع اتفاق به فکر چاره یا حداقل درمان باشید.


عمر مفید لپ تاپ چقدر است؟

اکثر کاربران لپ تاپ تصور می کنند تا هر زمانی لپ تاپشان از عهده انجام وظایف خود برآید می توان از آن برای انجام امور مختلف رایانه ای استفاده کرد، اما این تصوری اشتباه است و لپ تاپ ممکن است وقتی که بیشتر از هر زمان دیگر به وجودش نیاز دارید، ناگهان دچار ایراد شود. پس بهتر است قبل از اینکه درگیر دردسرهای تعمیر دستگاه، بازیابی اطلاعات، تامین قطعه و... شوید، به فکر چاره باشید.

کارشناسان و فعالان بازار معتقدند طول عمر یک دستگاه تحت تاثیر عوامل مختلفی چون نحوه استفاده، ورود تکنولوژیهای نوین و مدلهای مبتنی بر تکنولوژیهای جدید و عوامل دیگری از این دست متفاوت است، ولی به طور میانگین عمر مفید یک لپ تاپ سه تا نهایتا چهار سال تخمین زده شده است.

البته لپ تاپهای برخی برندها مانند اپل طول عمر بیشتری نسبت به برندهایی نظیر لنوو، اچ پی، دل و... دارند. البته در بسیاری موارد ممکن است خرابی یک قطعه در نگاه اول به معنی پایان یافتن عمر یک لپ تاپ نباشد، ولی عدم یافتن قطعه در بازار، به دلیل عرضه مدلهای جدید که بر تکنولوژیهای نوین مبتنی هستند خط قرمزی روی ادامه حیات لپ‌تاپ می کشد.

روزنه آنلاین 


ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 بهمن 24 :: 7:0 عصر

عکسهای جالب,عکسهای جذاب

رقص زیبای خرس قطبی در آلاسکا


تصاویر دیدنی,تصاویر جالب

یخبندان در بخارست، رومانی


عکسهای جالب,تصاویر جالب

سقوط بهمن در بزرگراهی در آلاسکا



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 بهمن 24 :: 2:15 عصر

 

آیا می دانید که؟

 

آیا میدانستید که طولانی ترین لباس عروس دنیا به طول 10 متر است ؟

آیا میدانستید که روز تولد شما حداقل با 9 میلیون نفر دیگر یکی است ؟

آیا میدانستید که جلیقه ضد گلوله، ضد آتش، برف‌پاک‌کن شیشه و چاپگرهای لیزری را زنان اختراع کردند ؟

آیا میدانستید که تمامی خرس‌های قطبی چپ ‌دست هستند ؟

آیا میدانستید که فیل ها تنها جانورانی هستند که قادر به پریدن نیستند ؟



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 بهمن 24 :: 2:11 عصر

 اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

آیا می دانید سخت ترین قسمت بدن مینای دندان است.-آیا میدانید-toothآیا می دانید موادی درون ادرار انسان است که در برابر اشعه ماورا بنفش می درخشد یا به رنگ مهتاب در می آید.

آیا می دانید مروارید ، استخوان و دندان در سرکه حل می شوند. سرکه اسید استیک ضعیفی دارد اما همین اسید می تواند این مواد سخت را در خود حل کند.Tough-tooth-enamel-آیا میدانید

 آیا می دانید  اسم شیمیایی آب، مونوکسید دی هیدروژن  است.H2O

-آیا میدانید-original



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 بهمن 24 :: 2:2 عصر
<   1   2   3   4   5   >>   >   
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 93
  • کل بازدیدها: 269115
امکانات جانبی



به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای مجله اینترنتی محفوظ است