سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجله اینترنتی
درباره وبلاگ


 

www.ROZANEHONLINE.com 

 

 

 

وقتی پسرا میخوان سفره رو جمع کنن ...

 

روزنه آنلاین

 

 

کردن حرف حساب تو مخِ آدم بیشعور یه چی تو همین مایه هاست..

 

گروه سرگرمی روزنه

 

 

 

وقتی میمیرید نمی فهمید که مُردید، فقط تحملش برای دیگران سخته!
درست مثه وقتیکه بیشعورید

 

 

 



***************

 

 

 

پروردگارا ....
دوست دخدرم را از شَرِ پسران
فیسبوک(facebook)
یاهو(yahoo)
ویچت(we chat)
توویتر(twitter)
فید(pheed)
لاین(line)
وایبر(viber)
اینستاگرام(instagram)
تانگو(tango)
کاکائو تاک(kakao talk)
چت آن(chat on)
واتس آپ(whatsup)
کیک(kik)
اووو(oovoo)
آی هارت ایت(i heart it)
بدوو(badoo)
کوکو(coco)
دیدی (didi)
نیم باز(nimbuzz)
اسکایپ(skype)
و داداشی ها و دوستان اجتماعی و دوس پسرای نیمکت ذخیره نشین
حفظ بفرما
ماشالا انقد حوزه ی دوستان گسترده شده آدم از دستش در میره !

 

 

 


****************

 

 

روزنه آنلاین

 

 

**************

 

 

 

 

اندیشمندان متخصص در مبحث ریزش مو!!!  

 

گروه سرگرمی روزنه

 

 

 

میخوام از چنتا درد دخترونه براتون بگم ..
دخترا آماده باشین گـــــــریه کنـــــید !!!
فک کن تازه لاک زده باشی و حواست نباشه , دست کنی تو موهات !!!
از اون بدتر لاک زدی و دیرت شده و میخوای دکمه هاتو ببندی !!!
از اون فاجعه تر وقتی کامل آرایش کردی و میخوای لباس یقه اسکی بپوشی !!!
بعد مثلا از بیرون میای و آرایشتو پاک میکنی , همون موقع کار پیش میاد باز باید بری بیرون !

______________________________________________

خبر فور? فور? "
.
.
لحظات? پ?ش با خبر شد?م
هواپ?ما? مسافربر? که از ن?و?ورک عازم دب? بود از آسمان کشورمون عبور کرد .,
اما لحظات? بعد از ورود در آسمان ا?ران متوجه خطوط عج?ب? در رادار م?شه ..
و ناگهان با چ?ز عج?ب? برخورد م?کنه و متاسفانه در خل?ج فارس سقوط م? کنه ...
به گزارش خبرگزار? "***"
پس از کشف و بررس? جعبه س?اه علت سقوط هواپ?ما برخورد با )) کل?پس ?ه دختر ا?ران? (( بوده ...
روحشان شاد و ?ادشان گرام?

______________________________________

الان بچه هه 7 ساله تخت دو نفره داره.
زمان ما، میذاشتن ما رو پاهاشون به حالت سانتریفوژ اینقد تکون میدادن تا پلاسمای خونمون جدا میشد میخوابیدیم

_________________________________________

استاد م?گه چرا سمت راست ک?س هم?شه شلوغ تر از سمته چپه ! ؟
گفت?م : چون وا?رلس ا?نور بهتر آنتن م?ده !!!!!!
دچار ?اس فلسف? شد ب?چاره

__________________________________

نکات ظریف پنهان کاری:
اگه رو فرش یه پارچ آب ریختین: در کمال خونسردی یه بالش بزارین روش تا خودش خشک شه
نمک ریختین؟ دیگه خودتون میدونین که! با دست بزنین پخش وپلا شه
فلفل ریختین؟ چون بو میده، اول دو لیوان آب بریزین، بعد یه بالش بزارین روش!

___________________________________

بچه بودم،
بابام منو برده بود مسجد، امام جماعت هم پیر بود آروم آروم نماز میخوند،
منم حوصه ام سر رفته بود پا شدم رفتم بالای منبر میکروفونو ورداشتم، شروع کردم به خوندن شعرای مهد کودکمون،
کل مسجد داشتن همراه با لبخند ملیحی به نمازشون ادامه میدادن ...
یهو دیدم بابا نمازو ول کرده اینهو پلنگ گرسنه داره میاد سمتم، منم که به شدت احساس خطر میکردم فرارو به قرار ترجیح دادم و بابا بدو من بدو،
منم که ریزه میزه بودم از بین نماز گزارا سریع رد میشدم و داد میزدم : کمک، میخواد منو بزنه !! چند نفر که اصن افتاده بودن کف مسجد ریسه میرفتن، بقیه هم در حال ذوق کردن بودن، این ماراتون حتی تو تامو جری هم بی سابقه بود تا اینکه بابام منو گرفتو تا میخوردم منو زد

___________________________________

وص?ت ?ه پسر
.
.
به نام خدا
وقت? ا?ن نامه را م? خوان?د من د?گر در ا?ن دن?ا ن?ستم،
بلکه در اون دن?ا هستم!
مادر جان خواهش م? کنم روز خاکسپار?م از اون خرماها که گردو داره توش نده، چون دوستا? من ?ه سر? ند?د بد?د هستن که م?ر?زن رو خرماها دخلشونو م?ارن !
در اول?ن فرصت بعد از فوتم کامپ?وترم را در آتش سوزانده ، و خاکسترش را با اس?د بشو??د که چ?ز? از آن باق? نماند،
چنتا س? د? ز?ره تختمه که روش نوشته آهنگا? مجاز، ول? گول نخور?د و خواهشن ند?ده بشکون?دشون !!
?ه دوس دخدرم داشتم که هم?شه م? گفت : ا?شالله بم?ر? که ?ه دن?ا از دستت راحت بشه اون زنگ زد بهش نگ?د من مردم!!

____________________________________

یه تریپی شاعرا دارن که میگن :
زیر بارون گریه کردم تا تو اشکامو نبینی
من موندم این که اینقدر تلاش کرده که نبینه چرا خودشو لو میده ؟
راستی
چه کسی خواست من و تو ما نشویم؟
خدایی دمش گرم نجاتم داد !

__________________________________

دختره تو پروفایلش نوشته دوست داشتم اگر قرار بود شیء باشم، قلم می شدم.
اگر قرار بود حیوان می شدم عقاب می شدم. اگر قرار بود حس می شدم، محبت می شدم?
بش گفتم اگه قرار بود آدم میشدی چی میشدی؟؟؟
کلی بد و بیراه بم گفت

____________________________________

بــابــام اس فــرسـتاده: هــلـو، ســاعت 7 دم در حــاضر بــاش مــیـام دنـبالـت!!!
مــنــم فــکـر کـردم ازش عــاتـو گــرفـتم جــو گـرفـت جواب دادم: بــاشـه شــفـتـالـوی مـن ,مـانـتـو خـوشـگـلمـو میـپـوشـم مـیـام عـجـیـجـم!!!
بــعد بـابـام جـواب داد: اسـکـلِ بیــشــعـور, هـلـو یـعـنی سـلام ,عــاخـه تـو کـی میخوای آدم شی ؟؟؟20 سالت شد آدم نشدی,مــن چـه گـنـاهـی کـردم کـه تو پــسـرمـی؟؟؟

_______________________________________

تلویزیون داره میگه :
جوونا باید مسیر زندگیشونو مشخص کنن تا موفق بشن ...
یهو بابام برگشته میگه :
مسیرشون مشخصه دیگه ...
اینترنت ..آشپزخونه...
اینترنت...دستشویی...
اینترنت...تخت خواب

 




موضوع مطلب : جملات خنده دار,
جملات طنز
,
جوک خنده دار
,
جوک روز
,
طنز ایرانی
,
عکس خنده دار


پنج شنبه 92 اسفند 8 :: 7:0 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 10
  • کل بازدیدها: 269119
امکانات جانبی



به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای مجله اینترنتی محفوظ است